niedziela, 12 października 2008

Lekki obłęd...

No cóż. Powoli zaczynam się zastanawiać, czy nie ogarnęła mnie jakaś nieuleczalna choroba o wyjątkowo ciężkim przebiegu objawiająca się poświęcaniem większości wolnego czasu na sprawy związane z modelami? Przędglądanie postów na forach, poszukiwanie innych blogów, lustrowanie ofert różnych producentów, ciągłe poszukiwania jakiś okazji na Allegro... To już chyba zakrawa o lekki obłęd! Minął zaledwie miesiąc od czasu kiedy kupiłem swoją pierwszą Warszawkę, a już mam 5 modelików, listę ewentualnych zakupów, oczekuję na dwa kolejne z prenumeraty, a 3 następne mam już na oku na Allegro. Chyba wpadłem po uszy. No cóż. Nie powiem, żeby przejmowało mnie to z jakichkolwiek innych powodów niż finansowe. Studiuję w trybie dziennym. Na moje dochody składa się kasa otrzymywana od czasu do czasu od rodziców, parę groszy ze stypendium i parę za dorywczą pracę (a regularnej nie podejmę bo jestem, kurcze, leniem). Dodatkowo chęć odłożenia na wczasy, na wyjazdy do znajomych utkwionych w różnych zakątkach Europy, powszednie przyjemności, wypady na piwo... No i teraz jeszcze modele. A to wszystko w połączeniu z moimi tendencjami do bycia krańcową sknerą, nabyte w ciągu 6 lat zamieszkiwania w Poznaniu. Coś mi się wydaje, że muszę zrobić sobie przymusowe 2-tygodniowe wakacje od Allegro. Póki co pragnę wam zaprezentować listę moich ewentualnych zakupów, o której już wspominałem. Wygląda ona następująco:

IXO:

Ford T "Runabout" 2-Seaters Opened 1925 Black

Checker New York Yellow Cab 1985

Austin FX4 London Taxi 1985 Black

Tatra 603 1961 Black

Facel Vega FV 1955 Dark Metal Blue

Mercedes Benz 600 Short (Kurz) 1966 Black

Lamborghini P400 Miura SV 1972 Red & Bronze

Shelby 350GT (Mustang) 1965 Red with White stripes

Benz Patent Motor-Wagen 1886 (First Mercedes-Daimler)

Jeep Willys MB-Liberation de Paris 1944

Cadillac V16 LWB Imperial Sedan "Al Capone" 1930 Black

Ferrari F355 Berlinetta 1997 Red

ALTAYA:

Citroen DS 19

Isetta

Mini

SCHUCO:

Garbus

VW T1 Westfalia

YATMING:

1958 Studebaker Golden Hawk

1950 Studebaker Champion

1979 Pontiac Firebird Trans Am

1948 Tucker Torpedo

1957 Chevrollet Corvette

1955 Ford Crown Victoria

1971 Buick Riviera GS

VITESSE:

24000 De Lorean DMC 12 Coupe
Stainless Steel

Brak komentarzy: